zondag 12 juli 2015

Zaterdag - 11 juli 2015

Beetje slecht geslapen vannacht. Nochtans was er geen alcohol te pas gekomen aan de vorige avond. Geen probleem hier, we leggen ons aan het zwembad met een zonnebril op en… slapen vredig verder.  “Vredig” is hier anders niet echt op zijn plaats.  Tegen de middag aan willen de jongens (Bart & Tom, nvdr) even testen of ik wel echt slaap.  Tom… de immer galante Antwerpenaar, test me blijkbaar subtiel met een stokje voor mijn ogen, in mijn oren, … Té subtiel voor een ex-voetballer uit de boerenkempen… Bart besluit een trap te geven tegen… mijn linkerenkel… 50% kans om die voet te kiezen die in januari geopereerd werd.  Ge moet het maar doen… Mankend verlaat ik het zwembad.  Ik zal het de rest van de dag (en misschien ook nog de volgende dagen) geweten hebben, dat ie nog niet 100% in orde is.



“Hey Ivan, we gaan vanavond voetballen, doet ge mee?” , klinkt het even later… Grapjas hé, die Bart. Het voetballen laat ik wijselijk voor wat het is. We hinkelen ’s avonds nog wat over het marktje hier op de camping en drinken nog een cocktail op het plein, waar een 3-koppig muziekbandje staat te spelen.  Niet slecht die mannen: bekende klassiekers in een blues of jazz’achtig jasje.   De meisjes laten nog een nep-tattoo zetten.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten